*** Voimapuoti on Gorillan virallinen maahantuoja... Meiltä saat Legendaariset Gorilla Wear treenivaatteet, Laadukkaat asusteet "K O V A A N" ammattimaiseen treenaamiseen ja vapaa-aikaan......

Tilaus- ja toimitusehdot


Hinnat ja hintojen muutokset
Pidätämme itsellemme oikeuden muuttaa hintoja mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden (oikeustoimilaki 32§).

Hinnoittelemme tuotteemme valmiiksi kilpailukykyisiksi. Niinpä alle xxx euron tilauksista emme tee tarjouksia, vaan toimitamme tuotteet sivujemme hinnoilla. Yli xxx euron tilauksille on mahdollista pyytää tarjousta

Tilaaminen
Tilaajan tulee olla 18 -vuotta täyttänyt. Alaikäisen tilaajan tulee pyydettäessä osoittaa holhoojan allekirjoittama valtakirja tilauksen tekemiseen.

Tilauksella voidaan määrätä käsiraha/ennakkomaksu, joka on 10% tilauksen arvosta. Käsirahaa ei palauteta, jos tilaus perutaan asiakkaan toimesta!

Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa

1) Nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero.

2) Yritysasiakkaana yrityksen nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, Y- tunnus sekä puhelinnumero.

Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitussehtoihin, jotka koskevat toimituksia. Ehdot ovat nähtävillä osoitteessa http://kauppa.gorillawear.fi/

Toimitus
Toimitus tapahtuu Postin kautta postiennakolla tai ennakkoon maksettuna verkkopankkiin tai luottokortilla Checkout maksupalvelun kautta.

Postilla toimitetuista tilauksista saat ilmoituksen lähetyksestä sähköpostiisi, josta ilmenee myös Postin seurantakoodi.

Toimitusaika
Toimitamme tilaukset postiin yleensä viikon kuluessa tilauksesta. Pyrimme ilmoittamaan, jos toimitusaika on pitempi kuin edellä mainittu.

Pyrimme ilmoittamaan mikäli tilauksen käsittelyaika on luvattua pitempi mailitse, puhelimitse tai yleisenä ilmoituksena internet -sivustollamme. Mikäli jostain syystä emme ota yhteyttä kyseisen ajan jälkeen, niin pikainen maili selvittää asian nopeasti!

Yhteyden pidon takaamiseksi asiakas on velvollinen ilmoittamaan yhteystietonsa, josta on helposti tavoitettavissa.

Muistathan, että tuotteiden kohdalla, joiden varastosaldo on 0, voi toimitusaika olla huomattavan pitkä. Tällaisen tuotteen lisääminen tilaukseen voi viivästyttää toimitusta huomattavasti, eikä viivästyksestä ilmoiteta erikseen.

Tilaukset toimitetaan kertatoimituksina vasta, kun kaikki tilatut tuotteet ovat saapuneet varastoon, ellei toisin sovita. Lähetämme tarvittaessa tilauksen myös osatoimituksena. Jos asiakas haluaa tilauksensa toimitettavan osatoimituksina, kustakin osatoimituksesta voidaan periä normaali toimitusmaksu.

Postiennakko
Postiennakossa tilaukseen lisätään 2e käsittelykuluja postiennakkomaksun ja lunastamattomien tilausten vuoksi. Suosittelemme käyttämään verkkomaksuja.

Toimituskulut
10e on vakituinen postimaksu. Yli 100e ostokset toimitamme postikuluitta poikkeuksena, 10 kg painavien tilausten postimaksu määräytyy painon mukaan; erityisen suurta tilaa vievät tai painavat toimitukset toimitamme rahti- palvelulla, tällöin toimitusmaksu määräytyy tällöin voimassa olevan rahdin kuljettajan hinnaston mukaisesti.

Peruuttamis- ja palautusehdot
1. Verkkokaupasta tilatuilla tuotteillamme on 14 päivän peruuttamis- ja vaihto-oikeus tuotteen vastaanottopäivästä lukien. Jos tuote tai tuotteet toimitetaan useammassa erässä, 14 päivän määräaika lasketaan viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Peruuttamissoikeutta laskettaessa mukaan luetaan viikonloput ja pyhäpäivät, pois lukien vastaanottopäivä. Määräajan jälkeen tehtyjä ja etukäteen ilmoittamatta palautettuja tilauksia ei käsitellä.

2. Peruuttamisesta täytyy ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen myynti@gorillawear.fi ja tuotteen voi palauttaa asiakaspalvelumme ohjeiden mukaisesti. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman yksiselitteistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että peruuttamisilmoitus on tehty. Peruuttamiselle ei tarvitse ilmoittaa syytä.

3. Asiakkaan velvollisuus on näyttää tuotteiden vastaanottopäivä, esimerkiksi postin tai Matkahuollon kuitin avulla.

4. Sinun tulee käsitellä palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Tuotepakkaus on avattava siististi, alkuperäiset pakkaus- ja suojamateriaalit säilyttäen. Mahdollisista kuljetusvaurioista on tehtävä välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusliikkeelle ja Gorilla Wear Finlandin asiakaspalvelulle.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimat- tomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka. Asiakkaan on pidettävä vastaanottamansa tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes asiakas on päättänyt pitää tavaran. Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.

5. Tuotteen ja pakkauksen tulee olla myyntikuntoinen.- Palautusoikeus ei koske nouto- eikä yritysasiakkaita.

Asiakaspalautuksessa emme palauta postikuluja emmekä korvaa palauttamisesta koituvia kuluja.

6. Peruuttamisoikeus ei koske sellaista sinetöitynä toimitettua tuotetta, jonka sinetti on avattu. Peruuttamisoikeus ei koske myöskään sellaista sinetöitynä toimitettua hygieniatuotetta (esim. alusvaatteet), jonka sinetti on avattu.

7. Mikäli asiakas antaa tilauksen yhteydessä yrityksen nimen, katsotaan, että tilaus tulee yritykselle. Tällöin kuluttajasuojalain mukainen peruuttamisoikeus ei ole voimassa.

8. Jos asiakas peruuttaa tilauksen, Gorilla Wear Finland palauttaa asiakkaalle kaikki asiakkaalta saamansa suori- tukset, poislukien toimituskustannukset, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua Gorillawearin saatua peruuttamisilmoituksen. Gorillawear suorittaa palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauk- sessa siten, ettei asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Gorillawear voi kuitenkin pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes on saanut tuotteen takaisin tai kunnes asiakas on osoittanut lähettäneensä tuotteen takaisin.

9. Gorilla Wear Finland ei vastaa välillisistä tai välittömistä vahingoista, jotka saattavat aiheutua asiakkaalle toimitusten viivästymisestä tai peruuntumisesta.

LUNASTAMATTOMAT LÄHETYKSET
Mikäli asiakas ei ole peruuttanut tilausta peruuttamis- ja palautusehtojen mukaisesti ja jättää lähetyksen lunastamatta myyjä on oikeutettu perimään ostajalta lunastamattomista lähetyksistä kaikki lähetyksestä aiheutuneet kulut. Perimme pakkausmateriaalin, toimituksen ja palautuksen aiheuttamat kulut täysimääräisenä asiakkaalta sekä normaalit laskutus-, huomautus- ja perimiskulut. Huomioi, että peruutusoikeus ei koske noutamatta jätettyjä paketteja.

Postiennakkolähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain suoman mahdollisuuden mukainen tuotteen palautus, vaan se on ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §).

Edellämainituissa tapauksissa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §).

Erääntyneestä laskusta lähetämme yhden maksumuistutuksen, jonka jälkeen perinnän hoitaa perintäyhtiö. Tällöin tilaaja maksaa perintäyhtiön vaatimat perimiskulut.

HUOM! Lunastamatta jätetyistä lähetyksistä perimme asiakkaalta aina meille aiheutuneet lähetys-, vastaanotto- sekä laskutuskulut 25 euroa. (Kuluttajansuojalaki, 5 luku, 25§ ja 28§).

ASIAKKAALLE EI TOIMITETA UUSIA TILAUKSIA ENNEN KUIN AIHEUTUNEET KULUT ON KORVATTU!

Riitojen ratkaisu
Ensisijaisesti pyrimme ratkaisemaan kaikki riitatilanteet neuvottelemalla asiakkaan kanssa joko sähköpostitse, puhelimitse tai tapaamisen yhteydessä.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).



   Copyright © 2015 -> Verkkoboxi.com - ALL RIGHTS RESERVED Web desing by Razarnet